Pages

Monday 24 September 2012

budak bilik

budak bilik ni bising betol..apa yang kau cakap tu aku tak faham..kadang-kadang kau buat bunyi pelik..kadang-kadang kau buat perangai pelik..apa yang sebenarnya kau cuba tonjolkan..ada budak berambut panjang tapi suka bersanggul suka betol die bersendeng dekat aku..bahasanya lain sikit..kadang kau tak faham..tapi aku dah boleh faham sebab dia memang suka duduk dekat-dekat sambil tangan dia ke alam fantasi..ada seorang lagi manusia berambut pendek ni..malam tadi aku tak tahu kenapa dia melalak menyanyi lagu sedih-sedih..(bergaduh lah tuuu) kenapa kalau bergaduh perlu dengar lagu macam orang nak mati ek?? aku un pelik..tapi tu memang lumrah kehidupan..ada satu lagi budak..mulutnya macam ada bateri hidup yang tidak akan berhenti..tidak kenal erti 'STOP' kalau die bercerita,boleh keluar segala tatabahasa,hiperbolanya..kau ada?? aku pun tak ada,makcik aku pun tak ada..mungkin nanti adalah..pada pukul 1.24 p.m aku tengok kawan aku yang berambut pendek tu mundar-mandir kedepan ke belakang sambil pegang 'handphone'..handphone tu tak berjalan dan x berlari kemana pun..kenapa kau macam nak kejar dia..sudah cukup sudah lah zetty.. ~~~~ <3

No comments:

Post a Comment