Pages

Tuesday 25 September 2012

bola jaring

bola..bola..bola..bila dimasukkan dalam jaring..dapatlah namanya bola jaring..
haaa..memang tak sudah lah kalau aku nak bercerita kan..tadi kami 'friendly' dengan team KPM Bandar Penawar.kami main 'main-main' ,tegelak je..bukannya nak series..nak wat macam mana,kami kan 'PRO'. 2 set yang terakhir kami balun abes..haa..'AMEKAWW!! padan muke..kami bantai habis..
kau jangan lah nak halang aku main bola jaring ok..sesungguhnya bola jaring tu sebahagian dari hidup aku..nisbah dia.. 90% aku akan fokus untuk bola jaring..kedudukan aku sebagai 'deffender'.aku suka halang orang daripada aku yang kena halang..tak boleh aku nak gambarkan betapa cintanya aku dengan permainan ini..tapi kadang-kadang aku akan amek posisi sebagai 'shooter' dimana aku sebagai pelapis masa akan datang..haha..jadual aku sekarang boleh tahan dah macam perdana menteri..terlampau pack..harap kau faham lah sayang..
demi BOLA JARING!!!
aku sanggup lakukan apa sahaja.. sekian



the deffenders..ada bran ke nak langgar kami?? harapan lah..haha
kami versatiles..masing2 tukar posisi untuk mencuba..hasilnya kami tetap bermain dengan cemerlang..


















No comments:

Post a Comment