Pages

Thursday 8 December 2011

kau segalanya bg aku bie.. :')

npe die x pnah sdar law aku sngt menyayanginye..npe die x pnah law cinta aku dh serahkn pd die?? npe die x pnah taw law hti aku slalu panggil nme die?? npe die x pnah nmpk law aku slalu mmerluknnye?? syg..kau sgalenye bg aku skunk..stiap mse aku hanye utk kau..aku hanya ingn dmiliki oleh kau..syg..aku lbeyh rela disakiti dr dri kau dsakiti..aku lbeyh rela dbenci dr dri kaw dbenci..aku lbeyh rela mati dri lihat kau dhancuri..syg..percayalh kau dhatiku..slamenye akn jd mlik ku..tiada kata len dpt mnggambrkn kgembiraan ku bila kau ad dssiku..syg..jnglh kau sia2knnya..aku hanya milik kau n slamenye akn jd mlik kau..tiada spe taw law aku mnangis sorg dri..tiada spe taw law aku sring mmangil nme kau..jdlh sbhagiaan dr hdupku..kerana sparuh nyawa aku bg utk kau mnjaganya..aku sayang kau sngt2..hntiknlh air mate aku sperti dlu....

i love u bie!!!

No comments:

Post a Comment